08 Mart 2021
e-Mutabakat kullanan/kullanmak isteyen işletmeler için hazırladığımız bu yazımızda e-Mutabakat nedir? e-Mutabakat kullanmak için neler gerekir? e-Mutabakat kullanımının faydaları nelerdir? Sorularına yanıt vereceğiz.
e-Mutabakat Nedir?
e-Mutabakat hizmeti, şirketler ile müşteri arasında tanımlanmış alacak-borç hesaplarının elektronik ortamda kolay, hızlı, güvenli ve hatasız olarak karşılaştırılmasını sağlayan sistemdir. e-Mutabakat, BA-BS mutabakatları ve cari hesap mutabakatları için geliştirilmiş bir web uygulamasıdır. Böylece tüm mutabaktları tek bir panel üzerinden göndererek gelen cevapları takip edebiliyor ve muhasebe programlarınıza işleyebiliyorsunuz.
e-Mutabakatın Özellikleri Nelerdir ?
e-Mutabakat sistemleri cari hesapların toplu bir şekilde gönderimini sağlayabilir. Ayrıca alacak ve borç işlemlerinin toplam tutarlarını sizlere göstererek raporlama işlemlerinizi hızlandırmanıza yardımcı olur. Böylece mutabakatlarınızın dönüşlerini ve ödeme ve alacak dengenizi kolaylıkla düzenler ve takip altına alabilirsiniz.
- Mutabakat Mektuplarınızı e-mail ve SMS ile gönderebilirsiniz.
- Sorunlu hesap ve müşterileri hızlıca tespit edersiniz.
- Mutabakat ve hesap dönüşlerinizi zaman planlaması ile takip edersiniz.
- Mutabakat gönderilerini yaparken, karşı firmaya not ve ekstre bilgisi iletebilirsiniz.
e- Mutabakat Kullanmanın İş yerinize Faydaları Nelerdir ?
Cari hesap mutabakatları genellikle kağıt üzerinde hazır hale getirilip, çıktı olarak alınarak faks ve ya telefon yolu ile karşı firmaya gönderimi yapılıyor. Bu şekilde yapmak hem zaman kaybına yol açıyor, hem de oldukça zahmetli oluyor.
e-Mutabakat gönderimlerini e-mail veya SMS yolu ile de yapabildiğiniz için hem zamandan tasarruf sağlar, hem de arşivleme, kargo ve kağıt baskı gibi masrafları düşürerek tasarruf sağlarsınız.
e-Mutabakat Kullanımına Nasıl Başlayabilirsiniz?
www.e-mutabik.com adresi üzerinden "hesap oluştur" butonuna tıklayarak bir kaç dakika içerisinde kaydınızı oluşturuyorsunuz. Hesabınıza anında tanımlanan 50 adet ücretsiz hediye kontör ile kolayca kullanmaya başlıyorsunuz. Gelen ve gönderilen mutabakatları takip ederek süreçlerinizi hızlandırıyorsunuz. İşte bu kadar kolay.
Bize Ulaşın
Tüm süreçlerinizi kolayca yönetmek ve e-dönüşüm hizmetlerimiz için iletişim formumuzu doldurabilir ve bizimle irtibata geçebilirsiniz. Ayrıca 444 40 80 numaralı iletişim numaramız veya LimonDesk üzerinden bize taleplerinizi iletebilirsiniz.