14 Aralık 2020
AKINSOFT e-Ticaret ekibi olarak e-Ticaret işinden kazançlı çıkmak için yapmanız gerekenleri her hafta sizlerle paylaşıyoruz. Minimum maliyet ile maksimum kazanca ulaşmanızı sağlayacak çözümleri sizlerle paylaşarak etkinliğinizi artırmanıza yardımcı olmaya özen gösteriyoruz.
Daha önceki yazılarımızda sizlere popülaritesi iyice artan Online Market Sistemimizden ve nasıl çalıştığından bahsetmiştik. Yazımızı okumayanlar buraya tıklayarak online market sistemlerimiz ve çalışma prensibi hakkında bilgi sahibi olabilirler.
Online Yemek Sipariş Sistemi MyRezzta
Bu hafta da, sizlere son dönemde talebi giderek yükselen internet üzerinden yemek sipariş işlemine yardımcı olacak; kurulumu ve kullanımı son derece kolay olan, kendi alan adınız üzerinden yemek siparişi alabileceğiniz, üstelik ürün başı komisyon ödemek zorunda kalmayacağız yeni hizmetimizden bahsedeceğiz.
MyRezzta Nedir?
MyRezzta; restoran, lokanta, cafe, pastane vb. işletmelerin kendi domain adresleri (alan adları üzerinden) kolayca online yemek siparişi /paket sipariş alabildikleri ve kendi mobil sipariş uygulamalarını oluşturabildikleri, menü ve kampanyalar hakkında müşterilerine bilgi verebildikleri online yemek siparişi sistemidir.
MyRezzta Nasıl Çalışıyor?
Online yemek sipariş sistemimizi kullanmaya karar verdiğinizde bizlere talebinizi iletiyorsunuz. Kurulumu yaparak size teslim ediyoruz. 14 gün boyunca demo panel hiç bir sınırlama olmadan ücretsiz kullanılabiliyor. Admin paneli içerisinden dilediğiniz an kredi kartı ile alım yaparak programı lisanslayabiliyorsunuz. Lisanslama işlemi ile birlikte kendi online sipariş sayfanıza sahip oluyorsunuz. Menü kategori, fiyat bilgisi ve çalışma saatlerinizi belirterek online yemek siparişi almaya hemen başlayabiliyorsunuz.
Restoran Yöneticileri Sisteme Sipariş geldiğini Nasıl Anlıyorlar?
Bir müşteri bilgileri girerek sipariş verdiğinde, sisteme sipariş geldiğini belirten sesli ve yazılı bir sipariş bildirimi düşüyor. İşletme sahibi siparişi onaylayarak / iptal ederek müşteriye durum bilgisi gönderebiliyor. Siparişi onayladıklarında / ya da reddettiklerinde müşteriye onay veya sebepli iptal bildirimi düşüyor.
WOLVOX Restoran Yönetimi Programı ile Entegre Çalışıyor
Restoran yönetimi programı sipariş ve stokları takip etmek işlemleri toplu yönetmek ve düzenlemek için çok önemli. İşletmeler WOLVOX Restoran Yönetimi ile entegre ederek sipariş ve stokları yönetebilirler.
Tüm hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olmak için 444 40 80 numaralı telefonumuz üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.